събота, 22 април 2017 г.

L'oreal micellar water- Hit or Miss?

Здравейте! Ако следите блога ми редовно, може би вече сте забелязали, че любимата ми мицеларна вода е двуфазната на Garnier. С нетърпение очаквах появата и на някоя друга от дрогерията, която ще харесам също толкова много. И ето, че се появи тя- новата мицеларна вода на L'oreal, която се предлага в два варианта- за нормална до суха кожа и за всички типове кожа. Аз се спрях на първия вариант, тъй като по това време на годината, котато преминаваме от един сезон в друг, кожата ни се нуждае от една идея повече хидратация и се препоръчва продуктите да са по-малко агресивни.
Съставът на мицеларната вода е много изчистен и няма да откриете алкохол или парабени, но за сметка на това има глицерин, който се използва в широка гама от продукти за кожата.
 С тази мицеларна вода може да премахвате грима си както от очите, така и от лицето и устните. Смея да твърдя, че не остава лепкав филм или поне не на моята кожа. Наистина продуктът е много щадящ към кожата, моята не е особено проблемна, но има периоди, в които не е в най-доброто си състояние и се радвам, че тази вода не я раздразва допълнително. До сега не ми се е налагало да премахвам водоустойчив грим с нея и затова не мога да ви уверя, че се справя и в това. Но това, което съм забелязала е, че изтрива успешно по-трудно измиващи се спирали( например Lash sensational luscious на Maybelline). Матовите червила премахва изключително лесно. Моя съвет е мицеларната вода да закупите на намаление, тъй като не е нищо wow, а и при посещението ми в няколко дрогерии забелязах, че цената варира от 7-8 лв до 13-14. Не знам дали това беше в резултат на различни промоции, но беше факт. Най-евтина беше в Елитис. Препоръчвам продукта на всеки, който иска да изпробва нещо ново и качествено на бюджетна цена.
А на въпроса коя мицеларна вода харесвам повече на Garnier( двуфазната) или на L'oreal ще отговоря така: Харесвам и двете. Цената им е горе долу еднаква и като ефект са сходни. Единствената разлика, за която не съм убедена е премахването на водоустойчив грим, но веднага щом изпробвам водата на L'oreal дали се справя с тази задача ще ви уведомя. Надявам се постът да ви е бил интересен и полезен. До скоро! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар