петък, 14 април 2017 г.

Empties March/April 2017

Здравейте! Отново дойде това време, в което ще ви покажа какво се крие в моята торба с празни опаковки. Сравнително скоро направих подобен пост, но се насъбраха доста и реших, че няма смисъл да ги трупам. Категориите, в които успях да стигна дъното на някои продукти са: Измивни продукти за тяло, Измивни продукти за лице, Хидратиращи продукти за тяло, Продукти за коса, Спрейове за тяло и Грим продукти.
Започвам с първата категория- Измивни продукти за тяло, която като по чудо не съдържа най-много продукти. В рамките на тези два месеца изхабих 2 душ гела и един екфолиант. Душ геловете ми харесаха, но ексфолиантът беше УЖАСЕН!!! Изобщо нямаше ексфоалиращи частици, а беше просто нещо като гел, който на всичко отгоре изсушаваше кожата ми. Не знам коя е марката. На етикета пише Fruits of Paradise, може и това да е. Но със сигурност не го препоръчвам, тъй като не вършеше задачата, за която е предназначен.

Категорията Измивни продукти за лице е доста богата този път. Както виждате, изразходих 2 опаковки от любимата ми двуфазна мицеларна вода на Garnier. Тези от вас, които следят блога ми редовно, вече знаят защо я харесвам толкова много и предпочитам пред останалите.
Свършиха ми и двата пакета мокри кърпички за сваляне на грим от Beauty Formulas. Според мен са едни от най-хубавите, които съм ползвала, а и са изключително бюджетни. И накрая един от най-икономичните продукти, който съм притежавала някога- лавандуловата вода на Armina Bio. Хареса ми много и наистина балансира мазната кожа. Препоръчвам я и определено бих пробвала някоя от останалите води на марката. 

Хидратиращи продукти за тяло
Изненадващо, но факт! Тук успях да стигна до дъното на цели 4 продукта, като и четирите ми харесаха. Кремовете за ръце на Avon( Glycerine hand & nail cream) и Essence( 24h hand protection balm с аромат на банан и шоколад) ми допаднаха. Не бяха най-добрите откъм състав, но добре хидратираха ръцете ми. Лосионът за ръце на Balea с аромат на ягоди също не ме разочарова. Имаше много лека и приятна консистенция и попиваше за секунди. В този лосион за тяло на Avon с ванилия и сандалово дърво открих нещо различно от останалите лосиони от тази серия на марката. Консистенцията беше видимо подобрена- по-гъста и някак си по хидратираща от останалите. Надявам се това да е така и при новоизлизащите лосиони от Avon naturals. 

Продукти за коса
По едно време през годината имах проблем с косата ми, свързан с косопада. Изпробвах тази маска на Douglas hair ultimate shine, която беше част от коледния календар. В състава си съдържа екстракт от манго, витамин В5 и кератин. Количеството от 25 ml ми стигна за около 3-4 пъти и мога да кажа, че ми хареса, но не съм сигурна дали бих си купила
пълноразмерния продукт.
Серумът на Avon с арганово масло също ми допадна. Не направи чудеса за косата ми, но я омекоти и бих казала съживи до някаква степен. Не останах впечатлена и затова няма да повторя покупката си.

Спрейове за тяло
Един много стар мой верен любимец- спреят против изсушаване на Salt of the Earth. Още в началото на блога ми ви споделих, че това е средството, което ми помага в борбата с изпотяването.
Поредният спрей за тяло на Avon. Този път с маракуя и божур. Много изкуствен аромат, не го препоръчвам.

Грим продукти
За фон дьо тена на Catrice ще ви разкажа в един от предстоящите постове. Ще кажа само, че останах изключително впечатлена и със сигурност ще си го закупя пак.
Балсам за устни на Leocrema с лате и пчелно млечице. Не беше лош, но не знам защо очаквах повече.
Не съм ви споделяла колко много харесвам спрея за бързо изсъхване на лак на Essence. Това ми е 2 или 3 опаковка. Купувам си го от Австрия и при следващото ми пътуване до там ще се заредя с поне още 2 опаковки. 

Това бяха абсолютно всички изхабени опаковки за март и април. Надявам се постът да ви е бил интересен и полезен. До скоро! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар