четвъртък, 6 април 2017 г.

Essence- Hot or Not

Здравейте! Днес ще си поговорим за някои от продуктите на Essence, които аз притежавам в момента. За тези, които не знаят, това е дрогерийна марка, която предлага страхотни продукти на ниски цени. Лично аз изключително много харесвам Essence и четейки ревютата на продуктите по-долу и вие ще се удебите в това. Участниците в днешната публикация са: хайлайтър, няколко червила, гел за вежди, коректор и спирала.
Започваме с хайлайтъра. Essence lights of orient highlighter stick беше част от една лимитирана колекция, която беше пусната на пазара някъде през миналата есен. Първият път като изпробвах този продукт не останах особено очарована, тъй като го нанесах върху пудра. След известно време научих, че хайлайтърите под формата на стикове не изискват матираща пудра отдолу и реших да му дам втори шанс. И добре, че го направих. Хайлайтърът е страхотен! Подходящ е за ежедневието, определено не е незабележим на скулите, а напротив- придава им невероятен glow effect и е толковаа естесвено на кожата. За съжаление тази колекцията беше лимитирана, но ако намерите хайлайтъра онлайн или в някоя парфюмерия, определено си го купете и го изпробвайте. Заслужава си!

Червилата на Essence, които са ми любими в момента са:
- от колекцията Velvet Matt номер 07
- от обикновената колекция номер 06 Barely there!
- от колекцията Matt Matt Matt номер 02 Perfect Match

Всички червила на Essence са невероятни, това потвърждават и влогърките Tati и Kathleenlights.
02 не е напълно матово. Цветът е красив светло кафяв nude. Тук искам да поздравя Essencе за опаковката, която е видимо подобрена и се чувства много по-луксозна от преди. 
07 е много красиво светло розово. Според мен е еквивалент на матовото червило на MAC в цвят Please me.
На устните се задържа много дълго.
Както повечето матови дрогерийни червила, не очаквайте и това да е напълно матирано, защото не е. Лесно се изтрива, но блясъка го няма.
06 е тъмно малинено-боровинково червено-лилаво( ама, че описание :D).
Тук финишът не е матов, а по-скоро сатенен. 
                                                        ( от долу нагоре: 02, 07, 06)
За гелът за вежди make me brow също съм споменавала преди. Вече съм на края на втората ми опаковка и мисля, че ще си го купя пак. Това, което харесвам в него е малката четчица, която много прецизно нанася продукта, който сам по себе си е страхотен. Придава лек цвят на веждите и ги фиксира за предстоящия ден.

Коректорът за прикриване на несъвършенства, който аз използвам в момента е Essence soft touch mousse concealer в цвят 10 soft beige. Закупих си го още в началото на миналата година и още не съм стигнала дъното, което показва колко е икономичен. Покривността му е средна като много добре скрива пъпки или капиляри. Текстурата му е мусообразна и лесна за преливане. Препоръчвам го!

И накрая, но не на последно място е една спирала, която обикнах от първото използване. Става въпрос за The false lashes mascara във варианта extreme volume & curl. Тази спирала прави миглите ми толкова дълги, че буквално опират веждите ми. Не се размазва/рони. Не е и водоустойчива, но е изключително трайна. Наистина придава на миглите този false lashes effect, който аз обожавам. Тушът не е прекалено течен, а точно както си трябва. Препоръчвам спиралата с две ръце.

Това не бяха всички продукти на Essence, които притежавам. Има и такива, които предстои да бъдат тествани и в най-скоро време ще ви споделя и за тях. На Essece искам да благодаря за страхотните продукти и да им пожелая да продължават да радват любителите на грима с нови и интересни предложения. Надявам са този пост да ви е бил интересен и полезен. До скоро! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар