четвъртък, 12 януари 2017 г.

Tangle Teezer

Здравейте! Днес ще ви споделя впечатленията ми за един от подаръците, които получих за Коледа. Сигурно някои от вас също като мен имат проблеми с намирането на перфектната четка за коса или поне такава, която да отговаря на изискванията ви. До скоро и аз се чудих и усилено търсих начини как да се справя със ситуацията. Всички четки, които съм използвала са ми причинявали някакви дискомфорти, част от които включват- бухване, косопад, накъсване на косъма, скубене и какво ли не още. Попринцип косата ми е чуплива и средно гъста, не се омазнява, рядко се появява пърхот и косопада се влияе от смяната на сезоните. Знаете, че следя както български, така и чуждестранни влогъри и забелязах, че доста от тях използват четките на Tangle Teezer. Казах си, че щом толкова много хора ги използват, би трябвало да са хубави. И така се реших най-накрая с доста умуване да си поръчам четка от марката. Спрях се на варианта за гъста и къдрава коса и съм изключително доволна от избора си.
 Първо искам да обсъдя цената. Четките на марката се предлагат в Avon, а по-късно открих, че ги има и в Enzo.bg . Разликата между двете места, от които може да си ги поръчате е цената. Не знам защо но в Enzo.bg четката се продава за два пъти по-евтино отколкото в Avon. Естествено избрах сайта. Ще се зачудите: ,, Какво и е по-различното на тази четка спрямо другите?". Ами първо ще ви запозная с обещанията от марката:
1. Удължени зъби за подобрено разресване
2. Специална технология, идеална за нежно разресване дори и на най-гъстата и къдрава коса.
3. Иновативен вдлъбнат дизайн даващ оптимални резултати
4. Удобна за дланта
Впечатленията ми от тази четка са страхотни. Не съм забелязала при разресване да се накъсва косъма и скубенето почти го няма. Освен удобната форма на четката, друг плюс е и това, че може да се използва както на суха, така и на мокра коса.
 Цветът също много ми харесва- бих го определила като винено червено. Зъбите наистина са по-дълги от на стандартните четки и при сресване се усеща един лек масаж на скалпа. 
Лесно се мие. Не е тежка, а напротив. Подходяща е за пътуване. Препоръчвам я както за възрастни, така и за малки деца. Може да избирате между много дизайни, като съм сигурна, че всеки от тях е с добро качество. Цената от  Enzo.bg точно на тази четка е 16.90 лв.
Надявам се този пост да ви е бил интересен и полезен. До скоро! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар